torstai 3. toukokuuta 2018

Tulitanssija

"Mä en voi uskoa, että oon kirjottanut satoja sivuja taikovista kissoista."

-Minä erittäin moneen otteeseen viime vuosina



Tulitanssija on vuonna 2014 alkunsa saanut ja vuoden 2017 joulukuussa valmistunut tarinani, 
jolle kertyi pituutta lähes 800 sivua.
Tulitanssija on usean hahmon näkökulmasta kerrottu tarina sodasta ja sitä edeltäneistä tapahtumista. Se käsittelee syitä henkilöiden käytöksen takana ja näyttää, ettei kaikki ole niin mustavalkoista ja helposti ymmärrettävää kuin voisi luulla.
Tulitanssijan hahmot ovat pitkälle inhimillistettyjä kissoja, ja kertomuksessa on erilaisia fantasiaelementtejä.

Tämä blogi on tehty yhteistyössä Lukufiiliksen kanssa, ja sen tarkoituksena on jakaa pätkiä tarinastani. Tekstit ovat kokonaisuudesta valikoituja kohtauksia, jotka eivät paljasta juonen tärkeimpiä kohtia. Julkaisut eivät ole kronologisesti yhteydessä toisiinsa, eli uusin teksti ei jatku aikaisemmasta pätkästä.

Kaikki blogin kuvat ja tekstit kuuluvat (ellei toisin mainita) minulle, eikä niitä kuulu ilman lupaa omaan käyttöön napsia.

Voit lähettää kommentteja ja kysymyksiäkin minulle. Yritän vastata parhaani mukaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti